piątek, 25 lipca 2014

Niedługo 500 wyświetleń !


Hiiii :>

Dużymi krokami zbliża się 500 wyświetleń. To coś niesamowitego... Niecałe 2 tygodnie temu założyłam tego bloga, a już pół tysiąca wyświetleń się zbliża ! Nie wiem czy to naprawdę dużo, ale w każdym razie mega się tym jaram i jestem Wam niesamowicie wdzięczna. :) Nawet nie wiecie jaka to jest motywacja do blogowania. Satysfakcja iż ktoś naprawdę wchodzi na twojego bloga, bo podoba mu się w jaki sposób opisujesz co czujesz , co się u Ciebie dzieję, albo recenzujesz coś, jest powalająco wielka. :D Dlatego z tego powodu, gdy wbije się te 500 wyświetleń będę miała dla Was prezent ! Mianowicie,mam zamiar nagrać filmik :D Ale nie taki zwykły. Prawdopodobnie jakiś challenge, nie wiem jeszcze jaki.. Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach. :D Nawet jeśli nie zdołam w nakręceniu filmiku, to wymyślę coś równie zabawnego oraz ciekawego. :) ♥

                                           Pozdrawiam i dziękuję . :D

5 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu wyświetleń! Chętnie obejrzę filmik :3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. no ładnie Ci wychodzi :) czekam na filmik

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, no to czekamy na filmik :)
    Może wpadniesz i do mnie skomentować albo zaobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń