niedziela, 3 sierpnia 2014

drożdże = długie włosy?


Hej Hej ! :D 

Nie wiem czy wiecie, ale ponoć picie drożdży wpływa na porost włosów, i to tak ostro.
Praktycznie na każdej stronie internetowej, pisze że powinniśmy dać do kubka 1/3 drożdży, zalać wrzątkiem i odczekać 10-15 min, aby ta gorąca woda pozabijała te złe właściwości. Ja tak robiłam, ale wlewałam dodatkowo mleko oraz 12 łyżeczek kakao, bo inaczej nie dawałam rady tego wypić.. To jest takie ohydne że masakra... No ale jakoś wypijałam.. Po pewnym czasie, powiedziałam o tym cioci,a ona powiedziała że nie powinno się tak tego pijać. ( jest dietetyczką ) Jeśli decydujemy się zacząć pić  drożdże powinniśmy przygotowywać je tak : 

Dajemy 2 łyżeczki drożdży oraz dosypujemy 2 płaskie łyżeczki cukru. Następnie  zalewamy 3/4 szklanki wodą przygotowaną i powinniśmy to rozmieszać i zostawić na 10 - 12 godzin. 

Dokładnie tak powinno się to robić. :) To znaczy ten sposób moim zdaniem jest poprawy ponieważ, zalewając go wrzątkiem zabijemy złe ale też dobre właściwości drożdży dlatego powinniśmy zalewać to wodą przygotowaną i lekko ostudzoną. :)

 Mam nadzieję że pomogłam. :*

2 komentarze:

  1. Oooo swietny pomysl wlasnie niedawno zastanawialam sie jak przyspieszyc porost moich wlosow :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://bonjour-fashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry sposób. Słyszałam też o piciu siemienia lnianego :)
    Kiedyś muszę spróbować.
    queen-of-day.blogspot.com/ zaobserwowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń