piątek, 1 sierpnia 2014

Ulubieńcy Miesiąca - Lipiec


ULUBIONA RZECZ 

                                                                                   

BABY LIPS ♥

Jestem z niej mega zadowolona ! Zawsze chciałam ją mieć i nie zwlekałam z kupnem. Kupiłam ją w Rossmanie za 9.99 zł. Ani trochę nie żałuję :D


ULUBIONE KOSMETYKI 

 KOREKTOR Z BEBEAUTY. cena - ok 9 zł
                     



           
   RÓŻ Z BEBEAUTY. cena - ok. 5 zł






ULUBIONA GRA 


THE SIMS 2 ! 

Z pewnością słyszeliście o tym że EA Games, zaoferowała do pobrania za darmo pełną kolekcje simsów. Mamy tam każdy dodatek oraz wszystkie akcesoria :) Musiałam to ściągnąć, ponieważ jestem wielką fanką simsów, a taka okazja zdarza się bardzo rzadko. :)


ULUBIONA KSIĄŻKA 



W tym miesiącu mam dwie ulubione książki :) Ta druga to bardziej taki poradnik, ale jest bardzo pomocny i interesujący. :D 

ULUBIONY FILM 

Mega zabawny i ciekawy ! POLECAM ! :D 


ULUBIONY SERIAL 

AWKWARD

Od zawsze uwielbiałam ten serial, ale w tym miesiącu oglądam go non stop ! :) Leci na MTV :D 

ULUBIONA PIOSENKA 

Zdecydowanie -  TOM ODELL - ANOTHER LOVE 


To na tyle, do zobaczenia ! :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz